قديم 18-12-2010, 02:56 PM
الصورة الرمزية محمد بدوى
محمد بدوى محمد بدوى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

محمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مع كامل احترامى للعضو والاخ SALAHHAKIMعن الساجا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SALAHHAKIM مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
طبعا حضرتك متابع جيد وصدقنى بعد التحريات والتخفى اى جهاز امنى حيرحب بيك طبعا وخاصه انك داخل بـ اسم جديد ومشاركه 1 واحده عليا انا بس وموضوع بردو واحد عليا انا بس تفسر ده ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الموضوع لو حضرتك شفت كل المواضيع الى انا كتبها اكيد عارف السبب .... وطبعا حضرتك بردو مجبتش سيره السبب تفسر دة ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

الناس الى مش عارفه السبب او مقرتش الموضوع السبب كله يتلخص انى عاوزها اتوماتيك اتوماتيك وانا معيا عاده وطلبت من اكتر من عضو البدل بعاده وادفع فرق وعلى العموم اكتر الناس عارفه موضوع انى عاوز اجيب اتو ماتيك وكان فى اكتر من حد سئلنى بس عشان اتوماتيك بس وكان جوابى ايوه والله دى الحكايه كلها يا حضرت المحترم .
انا اكتشفت حاجه جامده جدا ان حضرتك داخل فى كل المنتديات بردو باسم جديد ومشاركه واحده وبردو كاتب نفس الموضوع عارف ده معناة ايه
انا اقوللك العربيه البروتون سجا عملت رعب لكل التوكيلات الى بتنافس البروتون سجا فى نفس الشريحه
وبما ان البروتون مكسره الدنيا وابتدت تنتشر لا مش بس كده دا كمان موضوع قطع الغيار فى واحد بيقول على علاج وحلول وبدل منشترى تيل امامى بـ 250 جنيه لا 60 وكده يكبر الموضوع .( اشك انك حتظهر تانى )
الاخوه الاعضاء انا صلاح وكاتب تليفونى وكاتب اسمى وعارض عربيتى للبيع او للبدل ببروتون سجا اتوماتيك
والسياره لسه فى الضمان ولها 60000 كم داخل الضمان والف شكر يا حضرت الضابط على التحريات الجميله الى اتاحت ليا الفرصه انا اعلن عن عربيتى بشكل موسع ومش بس كده لا كمان اكشفك
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
يابوصلاح ياجاماااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااد
تحية خاصة من محمد الهيونداوى لصديقى ابوصلاح البروتوناوى