قديم 27-12-2010, 06:03 PM
cars admire
Guest

منقول رد: انا محتاجه عربيه بسرعه جدا ضروري

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba_hasan مشاهدة المشاركة

انا معايا 65000 جنيه وقدامي لانسر 1300 مانيوال مو 2006 كويسه ياتري اجيبها ولا دفعهم في حاجه تانيه احسن مع العلم انا مش حابه ( فيرنا - لانوس - لوجان )
انا مستنيه ردودكم
جريت وول - فلوريد بجد دى نصيحة !!!!!

افضل سيارة مع جميع الكماليات بافضل سعر !!!

اود ان اهنئ شركة عز العرب على كفائتها وحسن اختيارها على السيارة التى لقت اقبالا شديدا من السوق وان شاء الله ستكون من اقوى السيارت الصينية بمصر وسوف تتفوق عن اخرى مثيلنها فى السعر بالنسبة للماركات العالمية والموجوده بالسوق المصرى واهنئ نفسى بها رغم اننى اتمنى ان امتلكها " وعلى الرغم من ذلك فانى احاول امتلاكها" ولكن يوجد تعليق صغير اتمنى ان يتقابل معكم على الاقل فى البدايه تقليل السعر مبدأيا حتى تلقى انتشارا سريعا فى السوق المصرية كما اود ان ابلغكم ان استهلاك السيارة فى الوقود لا يتعدى 6.5 لتر فى 100 كم يعنى اقل استهلاك للوقود واقوى موتور حيث ان السيارة 108 حصان واقوى جسم للسيارة حيث ان سمك الصاح 0.98 مم صاج اقوى صاج وكمان 2 وساده هوائية وحساسات خلفية وجى بى اس و قفل مركز وزجاج اسود فامية وايه بى اس للفرامل المفاجئة وسبويلر خلفى وشنطة واسعة وارتفاعها عن الارض يتناسب مع الشارع المصرى جدا الشكل العام فخم جدا جدا جدا اتنبا شخصيا لها بالنجاح يا جماعة جريت وول - فلوريد احسن سيارة فى فئتها بجد دى نصيحة