قديم 26-12-2011, 08:08 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of
افتراضي رد: حد عمل عفشة فى غبور

دا انا بكلمك على الفرع الرئيسى اللى فى طريق اسكندرية الصحراوى
وكمان انا بقول لك على القصص اللى ينفع تتقال على المنتدى فى قصص اخرى موش هقدر اقولها على المنتدى علشان محدش يقول انى بهيج الرأأي العام على الشئ اللى اسمه غبور وللاسف القصص الاخرى محزنة للغاية لو عاوز تعرفها ابعت لى ايميللك على رسالة خاصة وانا هحكيلك
ولو الكل عاوز يعرفها لازم الاول مشرف المنتدى يوافق على انى اتكلم على القصص دى ويدخل الموضوع هنا ويقول انه موافق انى اذيع ....... وعلى رأأي المثل (( عاوز تذيع قول ذيع موش عاوز موش هنذيع )))
وعموما احنا هنروح بعيد ليه ممكن تاخد العربية وتروح لهم بس اكشف على العربية كومبيوتر الاول واعرف عدد الاخطاء اللى عندك ولو موش بتفهم فى الموضوع ده خلى اللى يكشف لك عليها الاول يسجل بينات الكشف عن الاعطال وبعد كده روح اعمل المساعدين وبعد ما تخلص اكشف تانى عند نفس الشخص واكتشف هما لعبوا فى ايه وارجع لهم واقلب الدنيا عليهم
وكمان انت مشوفتش المواضيع اللى فى المنتدى هنا فى قسم هيونداى والشكاوى حد يروح لغبور برجله يا راجل ابعد عن غبور وغنيلة

http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=53350