قديم 28-11-2009, 10:26 PM
الصورة الرمزية ahmedebed
ahmedebed ahmedebed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس بترول وتاجر دهب

ahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant future
افتراضي رد: تقرير حقيقي عن جراندتيريوس

امبارح اتحطيت في موقف لازم اذهب للقاهره الساعه اتنين وطبعا الجمعه مش ممكن تلاقي حجز قطارات

فاضطرييييييت غصب عني اسافر بالسياره وكنت خايف بس لقيت اصحابي بيقولولي بالعكس ده التليين

في المشوار الطواالي افضل من داخل البلد وانا لسه الكيلو 498 فقط 00 المهم اعتمدت علي الله واخدت اتنين

اصحابي معايا في العربيه وتوكلت عليه وقلت للي جالس خلفي تبقي تتابع عداد السرعه لو قربت لل 100

كيلو كسرعه نبهني00 وفعلا حصل مازودتش عن ال95 وكل مالاقي العربيه تسرح بيا ورايحه عال100 كيلو والله

بكل سلاسه ويسر كده ارجع تاني لل 90 او 95 المهم ملاحظاتي

ماشاء الله ولا قوه الا بالله 000 مين اللي كان بيقول صوت الموتور عالي مش عارف الصوت عادي جدا وناعم

مافيش حاااااجه والامبير كان عال98 كيلو والار بي ام عامل 2700ل3000 حسب كبستي عالدواسه

(طبعا عاوز حد من احبائنا الاخصائيين هنا يوضح لي النقطه دي صح ولا فيه حاجه)

المهم قضيت مشاويري والدنيا زي الفل وحسيت بفرق القاعده الطويله في السياره غير اللانسر اللي

كانت معايا(موديل 2005 حيثه برضه) لالا نزلت من السياره غير مجهد تماما من السواقه والسياره والله

ماحسستني في المشوار 0 المهم كده عداد الكيلو عندي اصبح 1220 ومش حاقدر اعمل الصيانه الا

يوم السبت القادم ان كان في العمر باقي يعني عال 1500 تقريبا فهل هنا فيه مشكله لا عادي مافيش

مشاكل اولا بالنسبه للصيانه في الوكيل وثانيا بالنسبه للسياره