قديم 01-11-2012, 07:56 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايمجراند .....خدعه جديده من غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sky_Rider مشاهدة المشاركة

اولا يا اخي احب اوضح لحضرتك ان المشاركات كلها تمت ووصفت على اساس المعاينة في المعارض.. محدش قال انه خادها لفة .. و مش انا ولا انت ممكن ننجح عربية و ننشرها او نفشلها عن طريق مشاركة على النت .. اقل من 5% فقط من العملاء هم من يقرؤن هذا .. العربية الناجحة بتفرض نفسها على الكل حتى لو مش عاجبة بعض الناس .. و العربية الفاشلة بتثبت فشالها للكل حتى لو ليها بعض المحبين المنحازين اليها ... وبرضو مش هبطل اعبر عن اللي انا شايفة حتى بعد ما حضرتك طلبت منا التزام الصمت .. من يريد ان يلتزم الصمت فله هذا .. ومن يريد ان يتكلم فله هذا ..

انتظر التقارير
لم اطلب التزام الصمت بصيغة الامر و للجميع الحق طبعا في الحديث و ابداء الرأي و الحديث

انا قصدت انه من الافضل في رأيي ان التزم انا الصمت لو كنت من حاجزي السيارة

عذرا على سوء التعبير