قديم 12-11-2014, 08:34 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اعمل عمرة ولا موتور استيراد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Felefel Ahmed مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
طبعا بعد رد م/أحمد و NKits يبقي مفيش رد

عندي اكتر من استفسار
العربيه موديل كام وكربراتير ولا انجيكشن؟
عايز تعمل عمره ايه؟ يعني هتخرط ولا شنابر من الوش وأوسيلات؟ ولا عمره نضافه؟
ولازم تكون مسببه (يعني العربيه مشاكلها ايه الأن علشان تعمل عمره)

الفيكترا من العربيات الصعبه في قطع الغيار وطبعا لما نحدد المشاكل فين في الموتور هنعرف مين أفضل (جديد ولا عمره) وكمان نحط تقدير السعر في الحساب

لو تقدر تنزل الأسكندريه , هتلاقى عمالقه في بيع عربيات متقطعه (انا دخلت هنجر مشفتش أخره كله مواتير بس وناس بتشتري بال50 موتور لنفس الموديل (طبعا انا كنت بجيب حساس للبروتون وكنت حاسس اني داخل اشحت مش أشتري هههههههههه)
انا شاكر لحضرتك ذوقك و ممكن حضرتك تقولى احمد عادى كدة ... كلنا اخوات

انا موافق على كلام حضرتك فى وصف المشكلة .. و هل الموضوع حيحتاج عمرة و لا موتور استيراد ...

و للأسف انا لم ارى عمرات لمواتير معقدة ( حديثة ) اخرى فى العمرة كان فى موتور عربية لانوس .. و انا رأيى ان دى مش معقدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Felefel Ahmed مشاهدة المشاركة

(طبعا انا كنت بجيب حساس للبروتون وكنت حاسس اني داخل اشحت مش أشتري هههههههههه)