قديم 13-06-2010, 12:56 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاجل 000000 الى البروتانية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو الحسين محمد مشاهدة المشاركة

والله يا أخ أيهاب الواحد مش عارف يعمل أية مع التوكيل
الجماعة دول معاهم كنز ولكن للأسف لم يحسنوا أستخدامة وكمان مش عارف لية هما بيعملوا كدة مع العملاء
المفروض الناس دية ( العملاء ) قد فضلوا هذة السلعة (سيارات بروتون ) على سيارات كثيرة غيرها ليس لخفض ثمنها مع هذه الأمكانيات الكبيرة
ولكن لسمعة هذة السيارة من حيث كل شيء فهى جيدة جدا فوق الوصف ولا توجد بها مشاكل نهائيا مثل كثير من الأنواع الأخري التى تفوقها سعرا ولكن مشاكلها لا تكاد تذكر
أنا محتار هل عز العرب يعاقب كل من يشترى هذة السيارة
المفروض مقابلة الأحسان بالأحسان وليس الأحسان بالأساءة
فأنا بأقترح على أخوانا البروتانية وأنا سمعت أن هناك نادى أو رابطة تدعى البروتانية تضم مجموعة لا بأس بها من ملاك السيارة يروتون بجميع أنواعها وأنا بشجع مثل هذة الأعمال وأحب أن أنضم أليهم وكل من يمتلك سيارة بروتون
ينضم اليهم
فأنا بأقترح عليهم أن نقوم بعمل حفل كبير بمناسبة دخول السيارة بروتون الى مصر ونقوم بدعوة هشام بيه عز العرب
ونطرح علية مشاكلنا مع التوكيل وأسعار قطع الغيار الغالية وعدم توفيرها خارج التوكيل ( بالأخص الموديلات الجديدة ) لعل وعسى أن يأتى بخير على البروتانية
وهذا أقتراح منى 000لعل أن ينال أعجاب أخوتنا البروتانية ونقوم بالتصويت لهذا العمل
قلبك ابيض هشام بية اية وباشا وزعبوله سيبك الوكيل اصلا نفسة بعد ما يبعيع السيارة ما يشوفش وش حد تانى
هنا فى مصر معندهمش يربى زبون يعنى اية يعنى لما انت تفكر تغير عربيتك بجديد ترجع تجيب بروتون لانك بتثق فى الماركة والوكيل وسمعة الناس هنا فى مصر فاهمين التسويق والبيع انها الفهلوة بتكون العربية كويسة وبيفضلوا يكدبوا موتور فيرارى وجسم بورش واجهزة جر لمبورجينى والناس بقى اية عبيطة متفهمش انت ويقولك مثلا موتور المانى تلت ارباع عربيات مصر لما تروح معرض يقولك موتور المانى انا اسف اوى يعنى الزبون والله لو بهيم الواحد يختشى شوية وهو بيتكلم والمصيبة ان بتوع التسويق وفى قاعات العرض معندهوش اى فكرة عن العربية الا انة لابس كرفتة اكبر من رقبتة زى معرض اتوماك موقفين ناس لو مؤخذة لو خروف حيفهم العربية فيها اية كل اللى عايزينة انسان مغفل يدخل يشترى او يحجز ويمشى اتنا بسمى الطريقة المتبعة فى مصر فى عملية التسويق والاعلان للسيارات والبيع والخدمة سياسة البهايم
فى توكيل محترم ميعرفش يشخص مشكله المفروض انهم مؤهلين فى توكيل يقعد يفكر معاك المشكله من فين ويقول تقفيل كنب عيب اوى والله الكلام دة وفى عربية فى العالم بتطلع فيها تقفيل كنب والمساخر اللى بنسمعها دى الا هنا فى مصر المحروسة مش العربيات اللى عايزة شدة الناس والضمائر والبلد كلها اللى عايزة شدة ضمير ومهارات وسلوكيات واخلاق ودين وشكرا