قديم 01-02-2009, 11:35 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
رد: شركة قناة السويس للتامين عرض تامين متميز جداا

السلام عليكم اخ بايو شكرا على ردك انا فعلا لا اعرف الاساتذة الى ذكرتهم و يشرفنى التعارف عليهم و يشرفتى التعارف بيك اما بالنسبة للسعر 2.4 دة ان السعر دة للمعارف فقط مش لاشخاص ينى لازم تكون معرض و فى تعامل مع المعرض و بجواب من المعرض مختوم و يوضع فى ادارة الشركة ام التقسيط فلا يوجد و الاستاذ مينا مشكور فى تقسيطة على مسؤوليتى الشخصية
والاهم فى الموضوع اننا فى قناة السويس مش بنخش على شغل بعض ابدا لو كنت اعرف ان الاستاذ مينا و الاستاذة مريم ليها تعامل معك لا يمكن لى ان اتناقش او اقوم بعمل خاص معك استاذى

ارجو من جميع الاعضاء المتعاملين مع اى فرد فى قناة السويس ان يلتزمو بالتعامل معة و ليس غيرة لان دة نظام شركة و التعامل ما بين اعضاء الشركة

مرةاخيرة شكرا على النقاش معك اخى و اتمنىاكون وضحتلك الموضوع

عمرو احمد
01003388954