قديم 07-06-2011, 01:23 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار قطع غيار الريجاتا الاستيراد من تاجر مباشرا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sabry7 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ياشيخ طارق وحشتنا انا بتكلم دلوقتى فى عربية بولونيز بس عاوز اعرف الاول هو الزجاج الامامى والخلفى والفوانيس اللى شبه الجولف والاكصدمات ومستر الفرامل الفرعى امامى وخلفى موجودين وايه اسعارهم وفيه منهم جديد ماركات تانية تمشى معاهم لحسن فيه ناس بتقول مش موجودة خالص وخاصة مستر الفرامل وارجو ابلاغى ايه اللى مش ممكن الاقية فى اى قطع غيار ليها ولك جزيل الشكر على تعبك معنا
اخى فالله قطع الغيار الغير متوفره بكثره فى السياره البلونيز هى مساتر الفرامل الخلفى و الاكسدامات اما باقى قطع الغيار متوفره ومفيش اى مشكله والله يوفقق

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431