قديم 26-12-2008, 03:47 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الصحافه المدفوعه ..... و الرأس المصدوعه <<<< الجزء الثاني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

<HR style="COLOR: #d3d3d3; BACKGROUND-COLOR: #d3d3d3" SIZE=1>مكنتش بجاملك لما قولت انك استاذ فعلا سواء فى اسلوبك او ارائك
بس عايز اقولك اننا لسه فعلا سواء فى مصر او كشرق اوسط متأثرناش بشكل حاد زى برة وده انا مش عارف ليه بالظبط اقتصادياً بس البنوك لسه شغالة قروض الله ينور وعمالة تمص من مرتبات الناس اقساط وفوائد باضعاف اضعاف تمن العربية والناس لسه بتشترى بردو واعتقد لو فضل الحال على كده كتير الاسعار فوق والالتزمات والبنوك عمالة تمص فى دم الشعب احنا هنقع وقعة اكبر بكتير من برة وهنقعد سنيييييين طويلة بردو اطول من برة علشان نتعافى منها
ربنا يستر
اهو هو دا اللي انا مرعوب منه
نفضل منفضين ومطنشين ..... يا عم ماهي ماشيه ... احنا مالناش دعوه باللي بيحصل بره
وفي يوم وليله تلاقي القطر ولع و الكوبري وقع و العباره غرقت والاقتصاد طار ...
وقضاء وقدر .... استر علينا يا رب

بس سمعت ان في حاجات ابتدت اسعارها تنزل.... يا مسهل

هي الفكره مش الحاجه ترخص و خلاص
الفكره ان القوه الشرائيه بقت ضعيفه ولما الحاجه ترخص تساعد الناس تشتري و بالتالي العجله تفضل دايره
لكن لو الحاجه غليت و اشترينا النهارده .... بكره الفلوس تخلص و الدنيا تقف خاااااااااااالص
الطف بينا يااااا رب

ربنا يخليك ي ابو نورا ... هو اسلوبي او ارائي بناء على اللي بقراه و اشوفه و اسمعه من ناس افاضل زيك ليهم رأي و فكر ... وبالتالي الواحد بينقل الصوره للي حواليه زي ما بيشوفها....