قديم 14-11-2011, 12:35 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا بعت عربيتى امبارح ومحتاج رأيكم ازاى اخد على الراجل ضمانات زيادة....

انا مش هاقدر افيدك بنسبة 100 فى المية لكن هاؤلك على اللى اعرفة
الموضوع بينقسم الى شقين ....شق جنائي وهو انة يعمل حاجة بالعربية ودة حلة انك تاخد علية اقرار وتعهد اقرار انة استلم العربية من تاريخه وسعتة وتعهد ان العربية فى حوذتة وانة مسئول عنها مسئولية جنائية كاملة من تاريخه وساعته
اما الشق الادارى فهو التخوف من عدم سداد اقساط البنك وطبعا البنك ميعرفش غيرك انت وممكن يتخذ اجراءات قانونية ضدك وحلها الامثل انك تروح انت وهو البنك وتنقل باقى الشيكات علية هو ودى انا مش متاكد منها
او انك تاخد علية شيكات بباقى قيمة السيارة .... كلامى دة اجتهاد مش متاكد منة بصراحة

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا