قديم 21-07-2012, 07:58 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مـــركــــز مــنصـــور BMW ممــــــيزات وعــــــــــــيوب بالصــــــــــور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

اولا صوت مواتير البى ام عموما عالى
ثانيا سواء ظبت الحساسات او طنشت بردو استهلاك البنزين هيفضل عالى ومش اقتصادى خالص خالص وده عيب الدبانة عموما
انا لو منك طالما كله تمام اخلينى ماشى بيها ولما يتوفر معاك قرشين زياده فور الموتور كله بحاجة احدث
شكرا يا أبونورا على ردك , وكل سنة وأنت طيب .. أنا للأسف مش هاقدر أعمل بنصيحتك المرة دي لأنى ماكدبش عليك ما ستحملتش البهدلة مع الصنيعية والوقوف فى الورش بالساعات أكتر من كده ,, عشان كده ريحت دماغى وبعتها لأنها عربية على قدر ما هى كويسة لكن محتاجة واحد أيده فيها باستمرار وأنا بصراحة مش فاضي لها .. وأهو خسارة قريبة بقى ولأ مكسب بعيد .. أنا عاوز نصيحتك فى حاجة تريحنى وما تتعبنيش .. عاوز أشترى زيرو بس ما يكسرش حاجز ال 80 ألف فياترى تنصحنى بأيه ؟؟!!!

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله