قديم 01-07-2010, 08:38 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعطير صالون السيارة وبأقل تكلفة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

واللى حيروح يقولهم أنا عضو فى مصر موتورز

" ومفيش مانع يفاصل برضه "

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المناور مشاهدة المشاركة

روحت المحل وجيبت كيلو من رائحة المسك الشرقى الراجل نصحنى بيه وقالى احسن من الخوخ ، بس خدو بالكم علشان الراجل كان عايز يخمنى وقالى فى الأول الكيلو عامل 80 جنيه قلتله انت شكلك مش عايزنى اشترى منك انا عارف ان سعره كذا وأنا جايلك من طرف كذا اللى جابه قبل كده بالسعر ده وفكرته بيك وقلتله ده عاملك سمعة كويسة وفيه ناس تانية بتفكر تجيب من عندك فقالى طيب حامشيهالك بنفس السعر .

أنا حاقوم دلوقتى اخففه بالمية لأن ريحته وهو مركز شديدة شوية ومش باين بعد التخفيف حاتبقى ازاى وحاجرب ارشه جوا العربية وبإذن الله على بكرة اقولكم ايه الاخبار .

بالمناسبة أنا لما روحت ركنت صف رابع !! وبعدين فضلت اطلع العربيات لغاية اما ربنا كرمنى وركنت صف تانى !! وخدو بالكم الشوارع هناك مكسرة وزى الزفت بالذات اللى جاى من العتبة .
كويس قوى اللى أنت عملته
وعلشان كده أنا كنت كاتب العبارة اللى فى الأقتباس
دول فى الأول والآخر " تجار "
بصفة عامه يا رجالة
الخوخ والتفاح الكيلو من 70 ج إلى 75 ج
المسك الكيلو بـ 65 ج
الياسمين والفل والورد أعتقد فى حدود 55 ج إلى 60 ج
متشتروش بأكتر من كده لو حتشتروا كيلو
سواء من عند المحل ده أو من عند غيره

ومتنساش تبقى تقولنا الأخبار أيه ؟