قديم 02-01-2013, 10:22 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اخيرا انا استلمت يا جدعان

الف مبروك ربنا يهبك خيرها ويكفيك شرها ...معلش جت متأخرة شوية بس انا لسه قارى الموضوع دلوقتى
عايز اقولك بالنسبة للتلين مفيش اى مشكلة تجرى اكتر من 120 طالما مديها غيار مريحها مش قارص على الغيار بالعكس احسن انك تشغل الموتور على كل سرعاتة وغياراتة لحد الغيار الخامس وده مش هتجيبه صح الا بعد ال 100 - 120

لكن من ناحية تانية منصحش انك تجرى اكتر من 100 الا لما تعمل الصيانة الاولى وتراجع على كل حاجة والتربيط والعفشه والكاوتش والترصيص والزوايا وكل حاجة علشان تمشى وانت متطمن وربنا يحميك يارب بالمناسبة انا عامل موضوع فيه نصائح مفيدة للى بيحبو الجرى ياريت تبقى تقراه والف مبروك مرة تانية ومستنين تقارير اكتر

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش