قديم 20-04-2010, 07:32 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار عن كامرة السيارة

تسلملى يا حبى والله انت عملت الى عليك واكتر
شوف بقى يا سيدى انا جايب الشاشة بتاعة العربية الى بيتجى من برا بتركب ع الفيشة على طول مطرح الجهاز القديم وكل حاجة تمام مفيش اى مشكلة
وسك الكامرة واصل للشنكر ومستنى بس الكامرة الى تركب فية
انا مشكلتى انا الكامرة الموجودة او المنتشرة هى الى بتركب فى الاكصدام زى السنسور حضرتك طبعا عارفها
وانا مش عاوز الكامرة دى الى انا عاوزة بتركب جمب النور بتاع النمرة بتبقى شكلها اشيك وعملية اكتر
ومش مشكلة سعرها اهم حاجة هى موجودة فين فلو حد يعرف يدلنى على مكانها يبقى كدة كتر خيركم
وتسلملى مرة تانية على ردك

HaMaDa-ToUB@R

01000902024