قديم 02-02-2010, 09:54 PM
الصورة الرمزية elmanahry
elmanahry elmanahry غير متواجد حالياً

elmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هايما فاميلى من اروع السيارات الصينى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody_abou_halawa مشاهدة المشاركة

والله يا جماعة انا العربية معايا بقالها بالظبط سنتين كنت شاريها فى شهر 2 - 2008 والله ومصرفتش عليها غير تغيير الزيت والحمد لله لم تظهر اى عيوب لحد دلوقتى والحمد لله كل اللى ركبها معايا كان مبهور بالعربية ومستغربين جدا من قلة الانتشار بس فعلا العربية دى عاوزة توكيل يخدمها صح اما بخصوص الصيانة انا مش بروح هناك غير فى تغيير الزيت بس علشان زى ما قلتلقوا الحمد لله مظهرش عندى فى العربية اى مشاكل
وليا واحد صاحبى جايب نفس العربية وبرضة محصلش معاة اى مشاكل فى العربية وعجباة جدا هى فعلا عيبها الوحيد اللى الناس شايفاة هو عدم الانتشار
اول شهادة جميلة فى حق السيارة على هذا الموقع اشكرك جدا وياريت تكلمنا عن خبرتك مع السيارة من ناحية قوة الموتور والسحب والفرامل وخلافه لكى تثرى خبرة الاخوة الاعضاءواريد ان اقول لك ان المهندس ابو نورا قال كلمة ذهبيه فى حق هذه السيارة وهى ان اعادة انتاج تكنولجية لسيارات معروفة لشركات كبرى قديمة يقصد من عشر سنين فما اقل ومصنوعة فى الصين افضل عنده من شركات صينية تصنع سيارات شبه مخلطة من تكنولوجية غير مختبرة وان كانت تكنولوجية حديثة السيارة الهايما فاميلى هى الماذدا فاميلى التى تخلت عن تصنيعها شركة ماذدا سنة 2001 وشركة هايما هى التى تصنع لشركة ماذدا الماذدا 2 وماذدا 3 وماذدا 6 وهذه الشراكة وان كانت انفضت قريبا ولكن شركة هايما ماذالت تصنع سيارات الهايما 2 والهايما 3 والسيارة SUV S3ومبنية على نفس تقنية السيارات الماذدا

God grant me the serenity
to accept the things I cannot change
courage to change the things I can and wisdom to know the difference
DR Elmanahry