قديم 03-11-2012, 11:43 AM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايمجراند .....خدعه جديده من غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanylord مشاهدة المشاركة

انا مش عارف جبت منين معلومه ان العربيه اللي في الصوره والتقفيل ده بتاع ال1800 اولا ده التقفيل والجوده اللي نازله مصر وانا حجزت واحده واهستلم ان شاء الله كمان شهر ثانيا ال1800 دي هاتنزل فعلا بس اوتوماتيك وهاتنزل في شهر فبراير 2014 ثالثا العربيه اللي في معرض المهندسين هما عربيتين للدقه فيهم بعض العيوب لانهم جايين عالسخان يعني عالسريع للعرض بس وليسوا للبيع وفيهم بعض الاخطاء لان التوكيل كان هاينزلها علي اول نوفمبر بس نزلها بدري شويه علشان كده فيها عيوب في التقفيل لانها بتتقفل للعرض فقط وهاترجع المصنع تاني.
وبعدين هو غبور غبي اكيد عرف عيوب الانجلون وتلافاها في هذا الموديل وبعدين هو اي موديل ينزل ورا موديل يبقي زيه كل موديل بيتعمل ويتصلح العيوب في اللي بعده وده بيحصل مع الشركات الكبيره وبيحصل في نفس موديل السياره نفسها تلاقي موديل في عيب معين والسنه اللي بعديها تلافوا هذا العيب وبتنزل العربيه من غير عيب اللي كان موجود في مثيلاتها وقبلها بسنه .
عموما نهاجم بعد ما نشوفها علي ارض الواقع
والله انا تعبت ياجماعه الناس بتقولى انت بتهاجم العربيه وفى نفس الوقت بيأكدوا نفس المعلومات اللى انا قلتها !!!!!!!!!!! يعنى الاستاذ بياكد معايا عيوب التقفيل وبيقول اصل العربيه بتتقفل على السريع وهترجع تانى تتظبط؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ب قى ده اسمه كلام العربيه اللى طالعه واجهه لسه هاتتظبط وثانيا بيقول ان ممكن يكزن فى عيوب وتتصلح فى السنه اللى بعده ؟؟؟؟ وانا مغلطتش لما قلت الانتظار والصبر لحد مانشوف اداء العربيه مش نقعد نقول شعر والعربيه المعجزه والعربيه الحلم واحنا لسه بنقول ياهادى