قديم 17-10-2011, 02:21 AM
ahmed abdelaziz ahmed abdelaziz غير متواجد حالياً

ahmed abdelaziz has a spectacular aura aboutahmed abdelaziz has a spectacular aura about
افتراضي رد: تجربتى لعمل صيانه شامله للسيفيا وآخر أسعار قطع الغيار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bouda99 مشاهدة المشاركة

استاز احمد شكرا جزيلا ل حضرتك بس انا عاوز نمرت جمال مهران و ازاى اروحلو بضبط عشان اانا من مصر الجديدة و ميييييييييييييح :] فى الطرق ف عاوز وصف تافصيلى كانك رايح من مصر الجديدة
لا شكر على واجب يا أستاذ bouda99 .. لو أنت جاى من مصر الجديدة ببساطه لو أنت جنب ميدان الحجاز أو النزهه أو كوبرى العروبه خد طريق صلاح سالم وأمشى فيه على طول ولا يمين ولا شمال لحد متعدى عند حديقة الأزهر وبردوا كمل على طول هتلاقى كوبى أسموا كوبرى السيده عيشه أطلع الكوبرى وبردوا كمل على طول هتلاقى نفسك عديت نفق وده أسموا نفق الملك الصالح بعد النفق على طول هتدخل يمين متنساش بعد النفق تدخل يمين هتلاقى بعد مسافه أقل من 100 متر بنزينه وبعديها توكيل مرسيدس أدخل الشارع ده وهتلاقى جمال مهران فى آخره ... أتمنى أن تكون الوصفه سهله عليك ..

وعلى العموم دة رابط الخريطه على جوجل http://maps.google.com.eg/maps?saddr...via=1&t=m&z=13

ودى نمرة جمال مهران 01110909049 وأبقى قولوا إنك جاى من طرف أحمد فودافون هو مش عاوز وصايه بس علشان يعرف إن مشكلتك زى مشكلتى لأننا خدنا مع بعضينا أشواط علشان نحل مشكلة المروحه .. وأنا تحت أمرك فى أى وقت

إن الخيل إذا شارفت نهاية المضمار بذلت قصارى جهدها .. لتفوز بالسباق ..
فلا تكن الخيل أفطن منك .. !
فإنما الأعمال بالخواتيم