قديم 05-02-2012, 04:31 PM
الصورة الرمزية Abo-Islam
Abo-Islam Abo-Islam غير متواجد حالياً

Abo-Islam has much to be proud ofAbo-Islam has much to be proud ofAbo-Islam has much to be proud ofAbo-Islam has much to be proud ofAbo-Islam has much to be proud ofAbo-Islam has much to be proud ofAbo-Islam has much to be proud ofAbo-Islam has much to be proud of
افتراضي رد: عاوز اعرف مشروع الميكروباص من الالف الى الياء من فضلكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mando_car مشاهدة المشاركة

سبحان الله انت جي تقول لازم تكون بلطجي وصايع عشان تشتغل وكلام فعلا فاضي !
وانا بكلم من تجربتي وتجارب غيري وغيري هوة مش هيشتغل في مخدرات عشان يكون بلطجي دة راجل بيكلم في مشروع في اكتر من 500 الف تاكسي في مصر . كل دول بلطجية ؟
كلام فاضي لانك عممت واظن ردك مكنش فية اي معلومة مفيدة تذكر بالنسبالي يمكن يكون صاحب الموضوع استفاد لكن يوم ما دخلت المنتدي وسجلت كنت عشان افيد الناس بجد واستفيد .

ويا عزيزي لو حضرتك عندك 4 مكروباصات و2تاكسي فكان الأولي يكون ردك مفيد جدا عن كدا ودة يدل اني حضرتك بتدير المشروع دة بنجاح وربنا يكرمك اكتر وكتر وتفتح غبور اتنين . فمش عارف ازاي مشروعك ناجح وبتنصح الراجل انة يبعد عن المشروع !!
لكن قبل ما تعقب علي كلامي ياريت تقرا كلام حضرتك مرة تانية وتشوف الأفادة ألي حضرتك وضحتها فالمشروع ! لصاحب الموضوع او لغيرو وانا مغلطتش فيك انا فعلا شايف كلامك عار جداً من الصحة . وواجبي سواء انا او غيري يدافع عن الخطاء . واعتزر ليك لو كنت مندفع نوعا ما في ردي
العضو الفاضل..
1- الواضح إنك معتاد و ما زلت مصر على الإستهانه بكلام غيرك و وصفه بالفاضي و غيره، إلى جانب وصفهم بقلة التربيه، عموما أنت لن تجعلني أنزل لهذا المستوى المتدني من الحديث و عدم الإحترام، و عموما هذا يثبت و يؤكد لصاحب الموضوع الأصلي صحة كلامي و أني لم أتجنى على أحد.
2- إسأل أي عضو بيتعامل مع التاكسيات أو الميكروباصات سواء كراكب أو حتى الطريق عن رأيه و سوف يؤيد كل كلمة من كلامي و أكثر.
3- إنت بتقول كان عندك تاكسي من 3 سنين ممكن أسألك تركته ليه لما هو مربح جدا بالشكل ده و مافيش فيه مشاكل!!!!!!!!!
4- أنا رديت على صاحب الموضوع و وضحت له بعض المشاكل و كذلك غيري من الأعضاء و بنفس الطريقه و هذا يثبت أن رأيي مش رأي فردي.
5- إذا كنت خبيرا و كان ردي مش مفيد بالنسبه لك فهذا لا يعطيك أي حق في التقليل من شأن كلامي، لأن هذا ليس من حقك بأي حال من الأحوال (برجاء مراجعة قوانين المنتدى في هذا الشأن).
6- ياريت تقرأ حضرتك كلامي تاني و تستوعبه كويس قبل الرد.
7- برجاء من إدارة المنتدى مراجعة و تقييم الردود، لأن هذا المنتدى يتميز بالإحترام بين أعضاؤه و أتمنى أن يستمر كذلك.

اللهم اقسم لنا من خشيتك ما يحول بيننا
وبين معاصيك ومن طاعتك ما تبلغنا به
جنتك ومن اليقين ما يهون علينا مصائب
الدنيا ومتعنا بأسماعنا وأبصارنا وقوتنا
ما أحييتنا واجعله الوارث منا واجعل ثأرنا على من ظلمنا وانصرنا على من عادانا ولا تجعل مصيبتنا في ديننا ولا تجعل الدنيا اكبر همنا ولا مبلغ علمنا ولا تسلط علينا من لا يخافك ولا يرحمنا /
أخي الزائر ردد معى وقول **
***لا اله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين***
أشكرك أخي الزائر على قراءة موضوعي ومنتظر الردود

صفحتي على الفيسبوك

http://www.facebook.com/ana.masry.940