قديم 05-02-2012, 03:33 AM
mando_car mando_car غير متواجد حالياً

mando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud of
افتراضي رد: عاوز اعرف مشروع الميكروباص من الالف الى الياء من فضلكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonely_2409 مشاهدة المشاركة

الأخ الفاضل...........
أظن عيب جدا لما توصف ناس متعرفهاش و تشتم فيها و تقول كلام فاضي و قلة تربية لأنهم ممكن يكونوا أحسن منك و خبرتهم أكتر منك بمراحل.
كلامي ده من واقع تجربة فعلية مش كلام فاضي زي ما سعادتك بتقول لأن عندي أربع ميكروباصات و 2 تاكسي و لولا إن فيه واحد قريبي بيساعدني في إدارتهم كان زماني حرقتهم من كتر مشاكلهم.
صاحب الموضوع طلب المشورة من ناس لها تجربة فعلية و لو حضرتك مش عاجبك الرد مش مهم، رد عليه حضرتك أنت بتجربتك من دون إهانات و لا تجريح في غيرك.
سبحان الله انت جي تقول لازم تكون بلطجي وصايع عشان تشتغل وكلام فعلا فاضي !
وانا بكلم من تجربتي وتجارب غيري وغيري هوة مش هيشتغل في مخدرات عشان يكون بلطجي دة راجل بيكلم في مشروع في اكتر من 500 الف تاكسي في مصر . كل دول بلطجية ؟
كلام فاضي لانك عممت واظن ردك مكنش فية اي معلومة مفيدة تذكر بالنسبالي يمكن يكون صاحب الموضوع استفاد لكن يوم ما دخلت المنتدي وسجلت كنت عشان افيد الناس بجد واستفيد .

ويا عزيزي لو حضرتك عندك 4 مكروباصات و2تاكسي فكان الأولي يكون ردك مفيد جدا عن كدا ودة يدل اني حضرتك بتدير المشروع دة بنجاح وربنا يكرمك اكتر وكتر وتفتح غبور اتنين . فمش عارف ازاي مشروعك ناجح وبتنصح الراجل انة يبعد عن المشروع !!
لكن قبل ما تعقب علي كلامي ياريت تقرا كلام حضرتك مرة تانية وتشوف الأفادة ألي حضرتك وضحتها فالمشروع ! لصاحب الموضوع او لغيرو وانا مغلطتش فيك انا فعلا شايف كلامك عار جداً من الصحة . وواجبي سواء انا او غيري يدافع عن الخطاء . واعتزر ليك لو كنت مندفع نوعا ما في ردي