قديم 21-02-2010, 05:37 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد يفيدني يا شباب , البرادو ولا الباثفندر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة homosh مشاهدة المشاركة

يا نهار ابيض دا حوار..ptmnlo123per144 أنا كان كل أملي إني أركب عربيه نضيفه في بلدي وأتمتع بيها يعني مش هيبقي لابره عارفين نتمتع من الاشكال اللي معاشرنها ولا حتي جوا بلدنا هنعرف نتمتع بالحاجه ..طب نروح فين؟؟؟؟
عموما كلامك عين العقل ودي في الاول وفي الاخر عربيه وانا مش ناقص حد من اهلي يجرالو حاجه عشان حتت عربيه خدتلها عين محترمه وربنا يسترها عالجميع ويباركلك يا رب يا أستاذ شريف علي نصايحك ويقدرك عاللي انتا فيه من مشاكل العربيه .ptmnlo123per144
مش قولتلك يا زعيم
للاسف لو عايز تتمتع بعربية فاكيد مش هيكون في مصر و الحمد لله انك في الخليج عشان يبقي عندك الفرصة دي. و طالما تقدر اركب العربية اللي نفسك فيها لان الفرصة دي مش هتتعوض. و بعدين لو ربنا كرمك و عرفت تنزلها مصر خير و بركة معرفتش اديك اتمتعت بيها و خدت اللي انت عايزة. و علي فكرة لو عملت كده الناس هتحترمك و فكرتها عنك انت شخصيا و عن المصريين بشكل عام هتختلف و صدقني ده عن تجربة. لما ننزل مصر يبقي يحلها الف حلال مش يمكن تحصل معجزة و يلغوا الجمارك و لا حاجة (عشم ابليش في الجنة ) و ربنا يتوب علينا.

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven