قديم 09-07-2010, 01:35 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أبسط و أضمن تعديل لزيادة السرعة و التسارع (تخسيس العربية)

أخيرا أتفقنا, بس ليا تعليق صغير, أى عربية عادية الفيرنا مثلا, فى ناس فعلا بتاخد بيها غرز على 180, بس دول بيبقى قلبهم ميت, علشان العربية عفشتها متستحملش الكلام ده, وعلشان الطريقة اللى العربية بتعوم بيها تخوف, والعفشة الأسبور وتوطية العربية بيحلوا المشكلة دى.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

و بمناسبه السياره الوطيه انا عاوز عربيه وطيه مش عشان عوزها تبقا ثابته لا انا عوزها عشان نفسي اعدي من تحت عربيه نقل لاني بعربيتي اقصي حاجه بدخلها تحت النقل هي الكبوت اكثر من كدا هتفرم!
تمام يا مان اختلاف الرئي لا يفسد في الود قديه و اهو احنا بنتبادل معلومات
و اسف علي التأخير
ههههههههههههه, جامد أوى شغل the fast and the furiousده, بس السواق أول ما هيشوفك بتحاول تعدى, هتلاقيه داس فرامل ووطالك العربية على الأخر.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.