قديم 01-09-2009, 06:08 PM
chester16583 chester16583 غير متواجد حالياً

chester16583 will become famous soon enoughchester16583 will become famous soon enough
رد: اعطال الفولكس فاجن

السلام عليكم و رحمة الله ة بركاته
انا معايا بولو فوكس مو95 اشترتها السنه اللى فاتت
المشكله اللى واجهتنى فيها و لسه ما اتحلتش كانت هى دوره مياه الردياتير
اول حاجه كنت شاريها و كوعه المياه مشروخه و غيرتها ب 300 جنيه (استعمال خارج و نادره جدا فى السوق)
تانى حاجه بعد ما غيرتها بقت بتسرب مياه من طرمبة المياه اللى متركبه مع سير التقسيمه و اتغيرت ب 200 جنيه (استعمال الخارج)
تالت حاجه و بعد ما غيرت طرمبة المياه كانت بتسرب من عند الكوليهات و الخراطيم و دى كان حلها بسيط ما كلفش 20 جنيه
رابع حاجه بعد كل ده رجعت تسرب مياه من المكان اللى راكب فيه كوعه المياه اللى غيرتها اول حاجه و مش لاقيلها حل و سمعت ان حلها ان وش السلندر يتفك و يتخرط المكان اللى راكب فيه الكوعه علشان اتاكل من المياه و سمعت ان الموضوع هيكون مكلللللللللللللللف ptmnlo123per172
ملحوظه من اكتر الحاجات المعقده فى الفولكس هى دوره المياه
نيجى بقى للعافشه
اول حاجه سمعت صوت تخبيط رحت مغير الجلب 80 جنيه (جديد)
تانى حاجه حسيت المساعدين اللى قدام خفوا خااااالص غيرتهم ب 500 جنيه (جديد)
تالت حاجه الاسكاترا كانت زى الزفت غيرتها ب 500 جنيه (جديد) العربيه مش باور على فكره
رابع حاجه و انا باغير المساعدين غيرت الجلب بالمره تانى لان الجلب الاولى اتاكلت 80 جنيه

نيجى بقى لناقل الحركه الجيربوكس

سمعت صوت عضه فى الجير بوكس رحت مغيره 500 جنيه (استعمال الخارج )

نيجى بقى للجاكمان
كان صوت العلبه عالى قوى و غيرتها و كلفتنى 200 جنيه
هو يا جماعه المشاكل دى عاديه و الا انا فيا حاجه غلط ptmnlo123per144 لان حاسس ان بيحصل عندى مشاكل كتييييييييييييير
ارجووووووووووو الرددددددددددددد
و شكرااااااااااااااااااااا
سلام
اخوكم اسلام و ممكن تقولولى يا تشيستر

التعديل الأخير تم بواسطة chester16583 ; 01-09-2009 الساعة 06:10 PM سبب آخر: اضافه اخرى