قديم 16-04-2012, 09:58 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
للاهمية رد: مشكلة فى كاسيت السيارة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as_dmx2000 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
لو سمحت انا عندى كاسيت نوعه وولف وفيه مكان لفلاشة وكارت ميمورى
لكن المشكلة انى مكان كارت الميمورى بيحس بالكارت لكن مش بيقرأ الكارت يعنى بيظهر على الشاشة كلمة mp3 و sd لكن مش بيقراه مع انى حطيت الكارت على ريدر وشغلته على مكان الفلاشة وبيشتغل عادى جدا
ودى اول مرة اجرب مكان كارت الميمورى فى الكاسيت يعنى مشتغلتش بيه قبل كدا كان كل شغلى على الفلاشة بس
وغيرت الكارت اكتر من مرة ولكن مش بيشتغل مكان الفلاشة بس هو اللى شغال
ياريت تقولولى الحل ايه ؟ يعنى فيه مقاومة مثلا بتتغير او مكثف والا ايه ؟؟ واعرف منين ان هى دى اللى بايظة .... على فكرة انا غيرت امتداد الكارت كمان اكتر من مرة وغيرت كمان امتدادات الاغانى علشان اجرب لكن مش نافع
كبر دماغك وشغل على الريدر الصغير موضوع الSD ملوش حل كان عندى نفس المشكلة سعر الريدر 3 جنية ولو فكيت الكاسيت عشان تصلحه هيكلفك 20 جنيه على الأقل والإختيار لك أنت وحدك