الموضوع: اخر كلام
قديم 21-11-2009, 09:52 AM
الصورة الرمزية a7lahamada
a7lahamada a7lahamada غير متواجد حالياً
من انا؟: Hamada a7med
التخصص العملى: طالب في جامعة القاهرة
هواياتي: السيارات

a7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اخر كلام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egypt_farmer مشاهدة المشاركة

اخوانى الكرام اعضاء مصر موتورز

الاخ حازم شاهين وباقى اخوانى المحترمين
ارجو الاهتمام
انا عندى شويه استفسارات بسيطه
التيجو ليها اربع اسعار
لو انى اخترت اقلهم وهو 80 الف
اولا .. ايه المميزات اللى هفقدها غير الدفع الرباعى والاوتوماتيك وفتحه السقف لا يوجد فرق سوا الي حضرتك زكرتو فقط
ثانيا .. عيب الابواب اللى هو عيب سمعت شكوى كتير منه ممكن يتعالج وللا لا موضوع الابواب دا عيب تقفيل تصليحوا تغير الجلد بتاع الباب كلوا
ثالثا .. ايه هو الاستهلاك الفعلى للبنزين وهل هو طبيعى وللا اكتر من الطبيعى هو مكتوبر في الموقع 7.2 لكل 100k لل 1600
رابعا .. بالنسبه لل 1600 كاسيت عادى وللا سي دى والتاره شكلها ايه انا شفت شكلينكاسيت سي دي ام بي ثري التارة نفس اشكل مكن يكون اختلاف موديلات بس شكلها عادي هو الفرق بين موديلات 2008 و 2009 هو دة الفرق
خامسا .. ال2010 نزلت وللا لسه يعنى ان شاء الله لو نزلت اشترى هشترها 2009 وللا 2010 نزلت خلاص
اخيرا .. بصرف النظر عن اى حاجه الاحسن انى اركب تيجو 1600 وللا ام 11 وللا 620 موديل 2007
عشان خاطرى اهتموارشحلك M11
لان اخر موعد للردود هيكون يوم الخميس
بعدها
هتكون الفاس وقعت فى الراس

ptmnlo123per1106
عموما يا اخي الكريم انا كنت محتار مثلك وقررت خلاص بي ام 11 التيجو ممتازة بس الخامات الي جوة مش حلوة والتقفيل وحش جداااااا انا شوفت الاتنين في المعرض والرجل قلي بصراحة انا هكسب منك لو جبت التيجو بي 80 والام 11 بي 75 يعني في فرق 5 الاف بس انا قولك الام 11 انضف واحلي وموتور ممتاز وبصراحة فعلا ...وانا هعمل موضوع عن اي حد جربها او اشترها