قديم 10-11-2009, 07:23 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future
افتراضي رد: الى جميع مالكى سوباروووووووووووو فى مصر

موضوع جميل انا لما كنت قاعد فى اسكندرية لحد السنة اللى فاتت كان بيتفتح فرع لمبيعات سوبارو هناك فى داون تاون وكنت اعرف ساعتها الاستاذ محمد عبد اللطيف وعرفنى هو على الاستاذ احمد مش فاكر ايه بصراحة وكنت ايامها بدور على عربية كسر زيرو اجيبها لواحد قريبى المهم قابلت الرجل فى اسكندرية قبل افتتاح المعرض بكام يوم وكان فى هناك عربية تيست درايف وعمك احمد طلعها فى دماغى اجرب العربية
المهم اتفقت معاه انى اجيله فى يوم بليل عشان اخوكم مابيحبش يلعب فى النهار المهم روحت انا ومراتى وقابلت الراجل وخدنا العربية ركبت انا وكان هو جنبى ومراتى ورا
كانت العربية سوداء مانيوال 1500 هاتشباك 105 حصان (صافى ) تكيف فوجات زجاج كهرباء مرايات ضم abs كاملة من غير فاتحة سقف يعنى
المهم اول ماطلعت بالعربية حسيت بهيبة فظيعه لدرجة انى جبت التانى على 20 مكنش ال rbm وصل ل 2500 حتى لقيت عمكم احمد بيقولى ياباشا انت بتجرب عربية رياضية مش عادية امشى ومتقلقش رديت عليه بكسوف ومش عايز اقوله العربية تخض قلته انا بجرب العربية على كل حال حرق غيار وتقصير الغيار عايز اتفرج على العربية ورد فعلها ضحك وسكت
المهم قعدنا محتارين نطلع على فين فجه فدماغى انى اعزم مراتى والراجل على كابتشينو من اون زا رن وده مكانه فى الكيلو 16 او 17 الطريق الصحراوى يعنى قريب
المهم طلعت وبدأـ اخد العربية وبدأت فى حرق الغيارات واسمع صوت الموتور اللى يجنن بجد وبتفرج على تسارع غريب مشفتوش فى عربية ستوك ابدا
وقصدت انى اخد كام نقرة فى الطريق واتفرج على العربية عارف انت احساس الفار لما بيجى جنب الاسد ويقول واحد هايطلع عين امه النهارده كنت انا الفار والسوبارو الاسد ولا اتأثرت بالنقر حتى الملفات اللى موجوده منهم ملفين وحشين بعد اون زا رن اصلى بعد مشربنا قلت اجرب موضوع الثبات اللى فلقونا بيه ده المهم بعد اون زا رن فى كام ملف وحشين العربية اخدتهم على ثبات خرافى وكانت السرعة فوق ال 180 حتى الغرز تاكل الغرزة ومتحسسكش بالهوا
بجد عربية اكثر من جميلة
اللى يعيبها توكيل اسعاره تحسسك انك راكب شبح
وشكرا على الموضوع الرائع

live for nothing
die for something