قديم 16-04-2012, 05:35 AM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

عربية حضرتك محتاجه صنايعيه مش اكتر صنايعيه يفهمو انك بترجع العربية زر ماكانت مش 132 قديمة وخلاص انا برده نفس مشكلتك عربيتي مش متهانه خالص وخصوصا كل دواخلها من جوه فيها حاجة الفابريكه ولو تشوف حتي ضفيرة الكهربه ربه ازاي عندي تعرف انها مش اي عربية ولذلك اي حاجه بتحصلها بتضايقني في اني الاقي الصنايعي اللي يقدرها ويكون عاوز يرجعها كما كانت
بالنسبه لشغل البويه انا ممكن افيدك بس لو انت من الجيزه ليك عندي صنايعي محترف بس السمكري مقدرش افيدك لو تعرف تعملها سمكره زي الكتاب مقال انا اعملهالك بويه زي مالكتاب قال وهحاول ارسيلك علي سمكري تمام علشان انا عارف اكتر من سمكري وقولي لو عندك استعداد تعملها في الجيزه ولا لأ والله انا حاسس بيك واد ايه انت زعلان علي عربيتك

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات