قديم 14-01-2011, 05:39 PM
الصورة الرمزية lonedoctor
lonedoctor lonedoctor غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص عادى ارجو من الله العفو المغفرة
التخصص العملى: طبيب استشارى باطنة

lonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud of
افتراضي رد: اريد احدث سياره صينى فى مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

انا سعيد اني حبيب قلبك
عموما ناخد بالنا ان في نسخ تجريبيه منزلتش السوق ! ثانيا انا مش مصدق انك تقول ان سحب و تجميع افضل من الصني!!!!
انا عندي كورولا 2010 فول اوبشن يابانى made in japan from A to Z من شهر 9 /2009 وعندى byd من شهر 9 /2010 وال byd مدى تسارعها وسحبها يتفوق على الكورولا بمراحل
اوكى حبيب قلبى؟
النيسان الصنى دى سيارة مسكينة جدا الله يكون فى عون اصحابها لا سحب عليه القيمة ولا استهلاك عليه القيمة
ادخل منتداهم وشوف المساكين دول السيارة بتعمل جوة البلد 170 وعلى الطريق 220 وده فى افضل الاحوال ومافيش احسن من كده وصلوا له
ال byd لو بتمشى على مهلك 90 100 تعمل 300 كيلو فى الصفيحة مستريح ازاى انا نفسى موش عارف لان الكورولا فى الاستهلاك الامثل اخرها 250
موديلات g3 موجودة على الموقع للبيع التجارى منذ شهرين تقريبا وليست نسخ تجريبية خلى بالك كويس اوى
الحقيقة دائما مرة بس للاسف لازم نتقبلها
تقبل تحياتى

التعديل الأخير تم بواسطة lonedoctor ; 14-01-2011 الساعة 05:45 PM