قديم 06-07-2009, 04:21 PM
Mohamed Dahab Mohamed Dahab غير متواجد حالياً

Mohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud of
افتراضي رد: اي مساعده في الاكسارا انا جاهز

واللهى يا استاذ مصطفى انا بصراحه مش بحب اجاوب عن السؤال ده لاسباب كتير, العربيه دى عندنا من فتره ومش بحاول ادخل فى نقاش عليها
الناس بتعقد تقول مش عارف عفشتها مالها, والموتور ماله وحاجات كتير
بس انا بقول وعن تجربه كل الكلام ده اى كلام العربيه دى حماره شغل وعفيه وعفشه ممتازه شكل فى منتهى الاناقه والشبابيه, صالون واسع. فول اوبشن, عربيه لزقه فى الارض
لكن الحق يقال هى ليها زبونها انا عن نفسى سوقت وركبت عربيات كتير بس عمرى ماركبت الكورى (طبعا كملكيه خاصه) مش عارف ليه انا مش بحبه
هى الناس كلها بتشتكى من قطع غيارها بس انا شايف انها غاليه اه بس عمرها طويل جدا جدا جدا وهوه اه فى البلد دلوقتى مش غالى وبعدين مع كل الاحترام والتقدير انا مش راكب عربيه كورى او صينى
انا بصراحه شايفها انها صفقه ناجحه جدا جدا واللى هتدفعه فيها هتاخد اكتر منه بكتير قوى قوى
انا بحس العربيه بتحس بيه (انا بحبها)
طبعا هوه مش كلام علمى خالص ولا نظرى حتى بس هى دى وجهه نظرى

I'M always
DAHAB
it's my Name