قديم 25-04-2011, 06:48 PM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اي سؤال عن الدستر باذن الله تعالي هافيد فيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed20 مشاهدة المشاركة

شكرا على سرعة الرد.....طاب بالنسبة للكنبة الخلفية المكان واسع يعني بينها وبين الكرسي الأمامي مسافة لواحد طولو 190 سم ولا لا؟؟؟؟؟
وأنا قريت موضوع أسعار الصيانة ....بس بتكلم على سعر قطع الغيار بصفة عامة....يعني مثلا تقدر تقلي فانوس الفلوانس الأمامي بكام ؟؟؟ أوا أي حاجة حضرتك تكون عرفها في الفلوانس؟؟؟؟؟
انا 185
العربيه في الضالون طول وعرض بحر و لو ناوي صحيخ روح اركب ورا و ادام و هتشوف
لا زالله ما اقدرش افيدك في قطع الغيار ممكن تسال التوكيل و تحطه هنا بس( السيلار) قال لي ان قطع الغيار الروماني فريبه مش زي الفرنساوي و الله اعلم
تاني حاجه لما شفتها الفوانيس دي كانت في السما مش هتتخبط اساسا اخر شنطه اللي ادامك هتبقي يا دوبك نص الاكصدام التحتاني بلا مبالغه اكصدام شيفورليه الدبابه الوراني بيبقي تحت الفانوس الامامي ب 5 سم

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء