قديم 10-01-2012, 09:36 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لمبة الباور في النوبيرا2

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HANYSAMY2 مشاهدة المشاركة

لية سكان عندة بس هو قالى كدة
انا غيرت الزيت والفلتر فعلا والعيب زى ما هو
معظم وحدات الكنترول اذا مكنش كلهم بتسجل كود الخطأ لمدد طويلة حتى اسمع ان بعد اصلاح العيب او اختفائه لاى سبب لو الكود متمسحش بالسكان حيفضل موجود ممكن ل 40 ادارة و تبطيل و فى خلالهم لو متكررتش المشكلة الكنترول بيمسحه من نفسه

فطالما الراجل عنده سكان انا لو من حضرتك اعملها سكان كده كده كاجراء وقائى حتى لو اللمبة ساعتها مش منورة بعون الله يقرأ كود الخطأ المسجل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HANYSAMY2 مشاهدة المشاركة

واللة انا عارف ان العيب دة يدوخ وهيدوخك معاة لان الناس كلها احتارت فية
متشكر جدا يا استاذ احمد على تعبك دة واللة مش عارف اقولك اية وكلمة شكرا مش هاتوفيك حقك ابدا
جعلة اللة فى ميزان حسناتك
الله يكرمك يا استاذ هانى على الكلام الجميل ده و الله كفايا عليا شعورك و تقديرك الطيب
جزانا و اياكم

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا