قديم 26-07-2013, 12:29 AM
الصورة الرمزية osama hammad
osama hammad osama hammad غير متواجد حالياً

osama hammad is on a distinguished road
افتراضي رد: اي مشكلة في الفتيس الاتوماتيك - ضع الاستفسار هنا وسوف نساعدك في حل المشكلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam_pon مشاهدة المشاركة

والله يا باشمهندس

موضوعك في الجون وأكثر من رائع

أنا بقى عندي مشكله مجنناني بس متعايش معاها :

معايا اينفوي 2003 احيانا تكون نقلاتها متأخره والتجميع بطيء جدا ، واحيانا بتكون ناعمه نعومه مش طبيعيه
قلت أغير زيت جيربوكس وفلتر يمكن يكون اللي قبلي مش مغيرهم
الزيت نزل بسم الله ما شاء الله جديد ( ده على كلام اللي غير الزيت ) وأنا شفت بعيني ، وبعد التغيير لم يتغير شيء من الأداء
احيانا بأحس بخبطه بسيطه في الجيربوكس لما تكون بتعمل كيك داون وبتاخد النقله الأصغر عشان تعدي عربيه أو تفادي حاجه ، واحيانا لا تشعر بأي شيء في الكيك داون إلا بقوة السحب ويكون ناعم وزي الفل

عزم العربيه نفسه بيتغير بمزاجه ، يعني اوقات باحس اني راكب امريكي فعلا ، واوقات تانيه كتير بأحس اني راكب فيات

معلشي تعبتك معايا ، بس هنا في قطر الميكانيكيه نصابيين وياريتهم بيفهموا ، انما كل واحد فاشل في بلده بيجي هنا ويفتح ورشه ويكتب عليها ميكانيكي وربك بيرزق

جزاك الله خير يا باشمهندس رومي ( والله مش عارف ايه الأسم الأول قبل المنصور فسامحني لو كنت غلطت في الأسم )

اخوك
سامر
بالنسبة لمشكلتك في موقع متخصص في الانفوي والبليزر اكيد هتلاقي حل لمشكلتك فيه ..... انا معايا بليزر بصراحة استفدت من الموقع دا كتير .......... واسف على تدخلي ( السؤال مكانش ليا هههههههه) الرابط )http://www.mekshat.com/vb/showthread.php?t=432573

اللهم أغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الأحياء منهم والأموات