قديم 04-07-2010, 11:37 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن السيارة ريتمو

السلام عليكم
انا معايا العربية من 10 سنين ولسة معايا وصورتها الى فى الطوقيع
اولا العربية كا اداء ممتازة جدا موتور ناعم وعفى و شديد هوةهوة موتور الريجاتا
الوسع الداخلى وسعة جدا اوسع من الشاهين مش 128 بس الشنطة صغيرة جدا
الحوض ضعيف بس مش للدرجة انا عامل تلبيسة للشسية من 6 سنين وعمرو مفتح معايا ومش عامل شداد غير ال 128 لو موديل 2008 بيفتح ويملص الكوبلين
العربية والريجاتا واحد والدليل انا مركب اربع بيبان ريجاتا حضرتكم ركزو فى الصورة بتاعت العربية وانتو تشفوهم
السبات انا عربيتى اقسى سرعة جبتها بيها كانت 120 لانى مبحبش اجرى بس كان السبات مش حلو وكنت ممكن ازود العربية سحبها نار واستهلكها للبنزين حلو اوى
معلومة الموتور بتعها هوة وال128 والريجاتا واحد باختلاف ال سى سى يعنى انا بركب قطع غيار ال128 عادى انا الفتيس الى عندى ال128 الخمسة غيار
يعنى قطع الغيار واحد
الطبلوم انا مركب طبلوم الريتمو ريجاتا اخر موديل اتومتيك ومكيف وفية كمبيوتر اعطال بس علشان اشغلو كنت لازم اغير حجات كتير فى العربية
نيجى للعفشة
ال128 لو اتنين وزنهم تقيل شوية وركبو ورا العربية بتريح بشكل غريب عفشتها ضعيفة جدا وفيها مسمار نص لما يقطم تحس ان العربية مشية معوجة
الريتمو حمل فيها زى منتا عاوز عفشتها نعمة جدا
نيجى بقى للطظبيط ال128 تكسب علشان بيليق عليها اى حاجة
الريتمو عاوزة لمسة بسيطة مش محتاجة بهرجة عاملة زى الريجاتا
بس بجد العربية دى مظلومة جداجدا