قديم 22-02-2013, 06:59 AM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كاوتش للبيكانتو

أرشح لحضرتك ممدوح مبروك غطاطي محل محترم و عمالة مدربة في بيريللي و تاجر كبير فهتلاقي أسعارة معقولة و الكاوتش اللي عنده جديد. ليه فرع في شارع فيصل أول ما تيجي من ناحية الرماية و قبل المريوطية مباشرة. و فرع في أكتوبر عماره 3 بلوك 2 قطعه 1/14 ب المحور المركزي بعد مسجد الحصري مصلحه الضرائب و فرع في زايد محل رقم 2 عمارة ج الحي الثالث المجاورة الثالثه تجمع 6 ب مدينه الشيخ زايد.
بخصوص الاستبن الصغير أقصي سرعة ليه 80كم لكن امشي بيه عادي لحد عمره ما ينتهي و لا أنصحك بتغييره لسببين. اولا لو جبت واحد أكبر مش هيدخل في نفس المكان في الشنطة و كمان وزنة أكبر علي الفاضي.
لا أنصحك بتغيير مقاس الكاوتش الا لو عندك مشكلة. يعني مثلا عايز تعلي العربية أو تزود الثبات شوية أو عايز تجنط و تخلي الشكل أحلي أو عاوز تحسن الفرامل و في الحالة ديه يا ريت حضرتك تبعتلي المقاس الأصلي بتاع العربية و كل المقاسات المكتوبة علي قايم السواق و تقوللي أنت محتاج ايه بالتحديد.
الأنواع كتير و كل حاجة حسب احتياجاتك و امكانياتك المادية. أرشحلك بريدجستون و تويو أغلي شوية من الباقي لكن عمر و أداء و أمان. ربنا يوفقك للي فيه الخير و أنا تحت أمرك.