قديم 09-03-2011, 11:44 PM
michohat michohat غير متواجد حالياً

michohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud of
افتراضي رد: متابعه يوم بيوم ل فك ماتور و عمل طقم شنبر

ربنا يسهل لقيت موضوع كاتبه الشيخ طارق ابوزيد هنا فى المنتدي وده فاتح محل قطع غيار استيراد وكلمته والراجل قال لي ان الكارونه موجوده وان سعرها 1200 وان شاء الله نازل له يوم الجمعه ده فان شاء الله يا رب تطلع هيا و تبقي مضبوطه صح لاني بحاول لحد دلوقت اجيب حاجه العربية الاصليه ولو مش عرفت هيبقي مفيش قدامي غير انى اعدل كارونه التويوتا
علشان كده ممكن بس احاول مع الكاورنه بتاعتها الاول ولو مش عرفت اكيد هطلب من حضرتك الرقم

ملحوظة : وانا بلف على الكارونه عندي فى الشرقية هنا سمعت كلام من اكتر من واحد ان كاونه البولونيز الموديل الجديد ( حاجه وثمانين ) بيقولوا عليها اللى مفيهاش سكينه بتتعدل وبتبقي احسن من الياباني

وكمان اتعرض عليا اني اخد كارونه 132 اللي بتركب على ماتور 2000 وكان بيقول انت بس هتكون تعدل عليها اماكن الشدادات معرفش الموضوع ده ايه ظروفه

Magdy Moharam
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية
تلاوة رائعه للشيخ / احمد العجمى
http://www.megaupload.com/?d=LGN69J4S