قديم 29-10-2012, 04:43 PM
Mody Elmasry Mody Elmasry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكلية تجارة جامعة الاسكندرية
هواياتي: عاشق للسيارات

Mody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to all
افتراضي رد: اخر اسعار الجاك A10

بصراحة العربية جميلة جدا و شكلها راااااائع الخامات فيها كويسة جدا بالنسبة لسعرها و الكنبة الخلفية فيها انا كنت قاعد فيها مستريح مع العلم ان طولي 175 سم و الفتيس بتاعها لذيذ جدا و النقلات قصيرة فرامل ABS , EBD انا طبعا ركبتها و هيا ف الصالة ممشتش بيها لكن هيا فعلا عربية جميلة جدا و تعتبرمن نحيت اخامات و التحمل و الثبات و التقفيل افضل من اسبرنزا A113 بس يعيبها فقط عدم توافر قطع الغيار خارج التوكيل بس ان شاء الله لما تنتشر ف السوق حتنتشر قطع الغيار بتاعتها خارج التوكيل و هيا طبعا full option التقسيط انا كنت حدفع 28000 و الباقي على 5 سنين كانت عاملة 657 تقريبا مش فاكر الرقم بالظبط و عندك تأمين كمان 2750 تقريبا اول سنة بعد كدا 1300 في السنة التانية و هكذا تبعا لنظام اهلاك السيارات السنوي و انا ان شاء الله اجيبها تبع بنك ناصر على 6 سنين 453 جنية على النظام الموجود على موقع البنك و بمقدم 30000 و ححط ان شاء الله وديعة ف البنك بنسبة 75% من المديونية يعني 24480 عشان اهرب من التأمين و الوديعة دة باخد عليها عائد سنوي اسلامي و بالتوفيق ان شاء الله