قديم 26-10-2010, 10:32 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اصحاب الموتوسيكلات الصيني .......انتبهوا!!!!

الموتوسيكل الصيني فعلا بيقف في اي لجنه لان معظم اللي راكبينه شباب بايظ و بلطجي
كنت من كام يوم دار حوار بيني و بين حارس العقار اللي في شركتي و الكلام جاب بعضه انه عاوز يشتري فيسبا فيقول له هات موتوسيكل صيني ارخص قالي الموتوسيكل دا شبهه و وش اجرام انما الفيسبا افضل و مش حتلاقي حد يوقف الفيسبا زي الموتوسيكل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seaf_sawy مشاهدة المشاركة

ياخوانى انتم عايشين فى مصر ولا فى بلد اوربى الناس مش لاقيه تاكل والغلاء فى كل حته هو لومعاة تمن عربيه كان جاب ليه ولعياله ويترحم من التريقه بتاعتكم دى والله حرام عليكم سيبوا الموكوس فى وكسته وكفايه الحكومه وادبها هيبقى الشعب كمان حسبنا الله ونعم الوكيل وعلى فكرة انا اساسا مبعرفش اسوق موتسكل ومعنديش
يا استاذ سيف محدش بيتريق و بعدين هو علشان عايشين في مصر يبقي لاوم تبقي كل حاجه بايظه؟؟!!!!!
امن الافراد و سلامتهم اهم ميت مره من ان الواحد يفسح عياله في رحله مليئه بالمخاطر

حـازم خـضـر