قديم 16-11-2012, 04:32 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للاهمية يا جماعه بيجو 106 مفيش مساعده ابدا ؟ يا جماعه انا معايا بيجو 106 مو 2000 نفسي اسال سوءال و حد يرد انا عايز اشتري رادياتير لعربيتي و مش لاقيه استبراد اقدر اجيبو منين و بكام ساعدوني انا جبت شوية حاجات و حاسس اني بتخيط ؟ ساعدونييييييي من مو

يا باشا لو مش لقيه خالص ولازم ريداتير جديد هتروح لاي حد بتاع ريداتيرات يفصلهولك نحاس وبيكون حلون انا فصلت واحد للماوتي عندي بعد ما الاصلي اتخرم وكان سعره اقل من الاصلي الاصلي كان عامل 500 ومش متأكد من جودته وكان الومنيوم يعن لو باظ هيترمي زي اللي قبله
لكن اللي اتفصل كان نحاس لو حصل فيه اي حاجه بيتصلع تاني وثالث ومليون هههههههههههه