قديم 16-07-2009, 09:12 PM
الصورة الرمزية vortec
vortec vortec غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عصام
التخصص العملى: طالب في هندسة مدني
هواياتي: الهندسة - السفر - المحركات

vortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond reputevortec has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اختبار قيادة : تويوتا كورولا 2008 المزودة بعلبة التروس الذكية

أ.أحمد أنا زي ما ألتلك الخيار متاح من الأول لأن التوكيل فيه كورولا مانيوال وأوتوماتيك يعني ماكانش الmmt فرض علينا ولا حاجة الفكرة أنا حسيت ان العربية متميزة عن الخليجي بتكنولوجيا جديدة ومختلفة طول عمرنا بنركب مانيوال وأوتوماتيك والتجديد مطلوب هي زي ما ألت مالاقيتش قبول في الشارع المصري واضافة كمان انها أقل نسبة مبيعات في فئتها بس السبب ان سعر السيارة مرتفع مش بسبب ان العربية فيها مشاكل ولا حاجة السبب التاني ان أي تكنولوجيا جديدة في البداية بتلاقي رفض من الناس زي ما انت عارف طبعا علي سبيل المثال لما شركة ستروين الفرنسية صنعت نظام الدفع الأمامي والكبالن في الفترة دي اللي كان بيركب عربية دفع أمامي في مصر كانت الناس بتتريأ عليه وأنا عن نفسي من عشاق التكنولوجيا بأشكالها.
حضرتك تقدر تشرفني في أي وقت وتجرب العربية فعليا.

ENG.Mohamed Essam

لاتجعل امالك أرض يداس عليها بل اجعلها سماء يتمني الجميع الوصول اليها
ptmnlo123per122
ربما الماء يروب ،
ربما الزيت يذوب،
ربما يحمل ماء في ثقوب ،
ربما الزاني يتوب ،
ربما تطلع شمس الضحى من صوب الغروب ،
ربما يبرأ شيطان ، فيعفو عنه غفار الذنوب،
إنما لايبرأ الحكام في كل بلاد العرب من ذنب الشعوب