قديم 11-11-2012, 10:04 PM
الصورة الرمزية جمال عبدة
جمال عبدة جمال عبدة غير متواجد حالياً
من انا؟: ض.قوات مسلحة بالمعاش
هواياتي: السيارات .مجال الكومبيوتر

جمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to all
افتراضي رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد دعباس مشاهدة المشاركة

جزالك الله خيرا استاذ جمال
استاذ جمال مفيش حد تلاقى حضرتك العربيه عنده دلوقتى الا عربيات العرض فقط وكمان الدفعه الاولى عندى كلها اتحجزت ممكن اكلم حضرتك لو حد من اللى حاجز معايا قسط خد رفض من البنك المركزى واللون متوافق مع اللى حضرتك عايزه تنورنى طبعا وتاخدها ويكفينى انى اتعرف على حضرتك طبعا احنا مع بعض وانا اخدت الرقم لو حصل هكلم حضرتك لان الواضح ان حضرتك مستعجل مش هتنتظر الدفعه الثانيه
وتقبل فائق تقدديرى واحترامى
شكرا استاذنا الفاضل وانا بشكر حضرتك علي كرم اخلاقك وذوقك فعلا انا بقالي شهرين او اكثر بدور علي عربية نظيفة وطالما من حضرتك هاعتبر اني جبتها وركبتها ياريت كل الوكلاء بدماثة اخلاق حضرتك ويارب يكون ليا الشرف انا اركب سيارة من تحت ايد سعادتك ولك جزيل شكري انامن ميت غمر يعني قريب لك لو حصل وجت اكون ان شاء اللة عند حضرتك خلال ساعة فقط ومننحرمش من كرم سيادتك