قديم 23-01-2011, 01:39 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لحد إمتى هنفضل ساكتين.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Meemo The Beast مشاهدة المشاركة

الى د. إسلام المحترم

أشكرك على الموضوع الرائع و على الرد الذي انما يبدى مدى عمق تفهمكم للأمور بعيدا عن السطحية و للأسف هذا هو حالنا الآن و ليس بالإمكان أفضل مما كان و لكن أسعد بأن اشاهد مثل تلك الردود التي تعبرعن مدى عمق ثقافة أصحابها و عن احساسهم بالوضع الحالي مما يعطيني بصيص من أمل أن شباب مصر لا يزال بخير

تحياتي

الله يكرمك يارب يا أ. ميمو لا شكر على واجب. أنا بس عايز أتواصل مع أعضاء المنتدى الحترمين أمثال حضرتك
غير بقى إني دا موضوع متكرر وتكثر الشكوى منه بس من كتر الناس ماكلمت نفسها في سرها كل يوم وكل ساعة بقى بيتهيألها إنها بتتكلم بصوت (أنا قصدي على موضوع الجمارك آآآه الله ام أحفظنا).
الأمل في مصر موجود من قديم الأزل خير جند الأرض وطول مافيها ناس محتريمن زي حضرتك كدة الواحد ممكن يستنى بكره ممكن يتطلعله نهار.
ولازم يكون فيه أمل لأننا لو ماعندناش أمل هنعيش ليه ونتجوز ونخلف ليه لأ أكيد الأمل موجود إنشاء الله.
نورتني بردّك على الموضوع وشرفتني بمعرفتك وفعلا أنا فخور إني أعتبر نفسي صديق لشخصية محترمة زي حضرتك.