قديم 04-08-2009, 01:40 PM
osamamorad osamamorad غير متواجد حالياً

osamamorad will become famous soon enough
افتراضي رد: survey :- ايه انسب عربية في مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

اهلا بيك يا استاذ اسامه ...
هو الهدف من الموضوع إن كل واحد يقول إيه اكتر عربيه شايفها مناسبه لمصر من وجهه نظره الشخصيه ...
يعني ممكن نقول أنه مقياس للشعبيه ...
في بدايه الموضوع أنا كنت بجمع الاصوات ... لكن متوقعتش الاستمراريه الطويله وحجم المشاركات ... وبالتالي الموضوع خرج عن نطاق الاستفتاء او الاحصاء الي نطاق تسجيل كل عضو لرأيه دون أي محددات سواء سعريه او سعه لتريه او تصنيف او موديل ...
فكره حضرتك عظيمه ... وطبعا حتكون افضل انه يتعمل بيها موضوع جديد منفصل يقوم على اسس منهجيه و تصنيف العربيات لفئات تبعا لمفهوم الشارع المصري ... وممكن كمان يكون في موضوع للجديد وموضوع للمستعمل ... بحيث يكونو عنصر مساعد لأي حد بيفكر يشتري عربيه جديده او مستعمله ...
وعلى استعداد اني اساعد حضرتك في الموضوع الجديد ... واعتقد ان اغلب الاخوه من الاشراف والاعضاء مش حيبخلو بأي مساعده مطلوبه ... خصوصا لو فكرت تعمل حصر وتصنيف للعربيات في السوق المصري..
واهلا بيك معانا في مصر موتورز
الأستاذ العزيز سامح

أشكر لك سرعة الرد والتوضيح ، أنا معاك إن الأفضل يتعمل موضوع جديد تكون فكرته من المشاركة السابقة لي (رقم 120) بحيث يتبناه أحد الزملاء المميزين في هذا المنتدى الرائع ، لكن أرجو قبول إعتذاري عن أكون أنا المسئول عنه لأني كما أوضحت ليس لدي فكرة عن سوق السيارات في مصر لأنني لست مقيما في مصر منذ فترة ، وكمان أنا جديد على المنتديات بشكل عام لكن ممكن أساعد بالشكل الذي تراه الإدارة