قديم 11-03-2014, 12:09 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: اوبترا 2014 "اكبر نصباية في تاريخ منصور"

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.Ahmed Wagdy مشاهدة المشاركة

طبعا يا باشا انت فهمتني غلط انا اقصد الأميجراند و العربية الصيني ديه في نفس المستوي لكن السعر اللي حتنزل بيه العربية ديه في نفس مستوي السعري بتاع البيجو والسيتروين لمجرد انها لزقه شعار شيفورلية !!!!
علشان إسم منصور شيفروليه
ولأن فيه شيفروليه كروز سعرها بيعدى ال150 الف فطبيعى أقل عربية منها ف الفئة تعدى ال 100 الف وخصوصا اسم اوبترا
ومع الأسف فيه ناس بتنخدع وبيجروا ورا الأسماء والعلامات التجارية

طبعا لأ لأن كل الناس عارفة انها 128 مهما عملت لكن الفكرة هنا انها عربية غير معروفة اي حد لما يجي منصور يقولك ديه شيفرولية حتصدقه طبعا

و بعدين انا شايف الناس بتبعد عن جوهر الموضوع و بتكلم في مواضيع جانبيه بعيد عن هدف الموضوع !!!!!!
كل وكيل بإسمه غبور اخد توكيل جيلى ولو كان حط عليها علامة هيونداى على اساس انها الفيرنا الجديدة مثلا كان هيبقى سعرها برضو 85 -100 الف لأن الألنترا عدت ال140 الف

ازاي يا باشا مش نصب هو لما يبيع عربية بأسم شيفورلية اوبترا و هي من صنع شركة صينية لا تمد للشيفورليه اصلا بصله
ده نسميه ايه ؟؟
لو انت عايز تبيع سلعه بيعها للناس بأسمها الحقيقي و شوف سعرها حينزل لكام و السوق اصلا حيتقبلها ولا لأ
مش هتتباع أصلا لأن مفيش حد فى مصر بيغامر ويركب عربية صينى
احنا البلد الوحيدة اللى العربيات فيها لها سعر

اما بالنسبة للإمجراند مينفعش تتقارن بالأليزيه وال301 كفاية بس تقفيل غبور وتقفيل أباظة كله بتمنه

شتاااااان بين الإتنين علشان كدا فيه فرق فى السعر