قديم 28-10-2012, 03:27 PM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المفيد فى عزل السياره الآكيد بالصور

[QUOTE]

انا تعجز كلماتى عن وصف ابداعك وحرفيتك فى عالم السيارات
وطبعا ممتاز كالعادة ومواضيعك التى تخص قسمى مثبتة لانها غنية بالمنفعة العامة والمعلومات الفنية القيمة
وانا اطالب ادارة المنتدى منحك لقب عضو مبدع نظرا لمواضيعك المميزة... تحياتى لك وكل عام وحضرتك بخير
وانا تعجز كلماتى عن شكرك على ذوقك المبالغ فيه

واحب ان ازف اليك خبر اننى حصلت فعلاٌ على وسام الأبداع ( بس فى منتدى سيارات آخر )

والله انا مش عايز اطلب من الأداره القاب

ولاكن

التقدير المعنوى فعلاٌ بيفرق كتير اوى وبيدى دفعه كبيره

بس فعلاٌ لما موضوع زى خلاصة الكلام فى تعديل فيشة الأوكتان يعمل نسب مشاهده 27685 حتى الآن

وموضوع زى تغيير زيت فتيس الانوس المانيوال بالصور يعمل نسبة مشاهده 17864 حتى الآن

وغيره مواضيع كتير

وابقى لسه عضو مميز

فعلاٌ حاجه تضايق

ابو فارس
01006898520
شاهدوا كل جديد على قناتى على اليوتيوب من هنا