قديم 31-12-2008, 01:00 PM
الصورة الرمزية kemo_snoopy
kemo_snoopy kemo_snoopy غير متواجد حالياً
من انا؟: كريم سالم
التخصص العملى: اكسسوار السيارات
هواياتي: تعديل السيارات

kemo_snoopy has a reputation beyond reputekemo_snoopy has a reputation beyond reputekemo_snoopy has a reputation beyond reputekemo_snoopy has a reputation beyond reputekemo_snoopy has a reputation beyond reputekemo_snoopy has a reputation beyond reputekemo_snoopy has a reputation beyond reputekemo_snoopy has a reputation beyond reputekemo_snoopy has a reputation beyond reputekemo_snoopy has a reputation beyond reputekemo_snoopy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقائق عن سيارات المعاقين

بوصو يا شباب اناكونت بس عاوز اوضح حاجه هو فعلا كلام بايو مظبوط انا راجل بورسعيدى و عارف الدنيا كلها ماشية ازاى بالنسبة لعربيات المعاقين فسعرها مبيختلفش عن سعر السوق المصرى غير 1000 او 2000 بس ده بعد متخلص كل الاجرائات فالواحد يقؤلك طب و لزمتها اية مانا اشترى عربية مترخصه احسن بس انت لو بصيت انت اه هتتعب شوية و هتلف كتير و هتدفع كتير بس فى الاخر بوص للموضوع من ناحيه تانيه هتاخد عربية استعمال الخارج انت اول يد ليها فى مصر عربية ماشية كليوات قليله عربية فابريكه برة و جوه و ساعات بتيجى حاجات لقطة بيكون فيها اوبشن زياده زى مثلا تكيف تاتش كراسى دفاية جنوط فوانيس مثبت سرعه ساوند كل ده وارد و بشوفو بعنيا بس نصيحة يا جماعه الى يفكر ينزل الاستثمار هناك لازم يكون معاه حد فاهم كويس اوى او معاه حد بورسعيدى على الاقل لان التجار هناك بجد حاجة فظيعه و بيكون جاية عربيات مضروبة كتير زى العربيات الى بتكون غرقانة فى الفيضان و الى بتكون فاتحه اير باج و مصلحنها و غيرها كتير و على فكرة المعاق دلوقتى بقى بياخد 9000 هو برضو بيختلف على حسب الموديل و الاوبشن و فكر الحظر 9600 و بعد مبتفك الحظر بتاع العربية فى قضيه كده بسيطة جدا مبتعتبرش قضية بتقعد حوالى 20 يوم شغالة بتسترد منها مبلغ من قيمة السيارة الى دفعتها و المحامى الى بيخلصلك الحوار بياخد 10% من القيمة المسترده يعنى مثال اشتريت عربية ميراج ب 55 كل الى دفعتو الاسترداد بتاعها بيكون حوال 5-6 على حسب الموديل و الاوبشن فالمحامى ياخد 10% الى هما 500 و العربية وقفت عليك ب 5000 بدل 55على شان الموضوع ده فيه ناس كتير على فكرة متعرفهوش موضوع الاسترداد ده

ENZO FOR CAR ACCESSORIES
PERFECT STYLE FOR YOUR CAR