قديم 17-02-2010, 11:32 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drift مشاهدة المشاركة

الانسر عربية يباني ومحترمة وكل حاجة وبالذات اكريستالة عربية ملهاش حل وهي اللي تستحق كلمة لانسر اما البومة ازاي تقارنها مش هقولك الانترا هقولك سيراتو ازاي الانسر احسن من السيراتو الكلام دة في شرع مين انت تعرف اية فرق قوة الموتور بين الانسر والسيراتو او فرق النعومة او فرق العزل او فرق الصالون الداخلي او فرق الخامات من الاخر كل حاجة في السيراتو احسن من الانسر واي كلام غير كدة يبقي غلط وبعدين انا بحمد ربنا اني معنديش لانسر كفاية انها مالية الشوارع ومحدش بيبص عليها دة مفيش حد في مصر مركبش لانسر حتي اللي معندوش عربية بقي يأجر لانسر السيارة الرسمية في معارض الايجار لشعبيتها لازم دلوقتي نفكر في الاختلاف انا ركبت عربية صيني مع اني عارف ان الانسر احسن في التحمل بس لكن عربيتي ناعمة وثابتة عن الاسر وموتورها اقوي وصالونها احسن حتي لو هوديها للتوكيل كل يوم احسن من عربية انا مش مبسوط منها زي البي ام لانسر ههههههههههههه

ماشى يا حلو يعنى أنت عجباك تكنولوجيا السيراتو والنعومة طيب أعرف بقى أن تكنولوجيا السيراتو متاخده من الميتسوبشى
إدى السيراتو اللى عجباك دى بس شوية وقت لغاية لما تظهر وجهها القبيح الشكل الجديد اللى حضرتك بتكلم عنه تصميم 2008 بينما اللانسر تصميم 2004 ومع ذلك شكلها جميل جدا
عايز تقارن قارن بين الشارك مش البومة القديمة!