قديم 14-02-2010, 03:46 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط المستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fire333works مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

يا استاذ سيف 1000 شكر على مجهود حضرتك فى المنتدى و بجد إنت من الناس اللى خلوا الإستفسار عن طريق النت شىء ليه وزنه

المهم يا فندم عندى سيارة سوزكى سويفت سيدان((مكيفة_زجاج كهربا))موديل 1997 ((أوراق العربية بإسمى)) عاوز أبدلها بلانسر كريستالة وأنا موظف دخلى صافى 4000 بس برده الشركة بتاعتى رافضة تطلعلى مفردات مرتب أنا ممكن أدفع 1500 قسط و تكون عربيتى القديمة((السويفت)) هى المقدم

ضمانتى : العربية بإسمى((السويفت))_ عندى شقة تمليك بإسمى برده ((بس لسه بعقدها الإبتدائى فاضل ليها قسط واحد وتخلص )) و معايا طبعا كل الأوراق اللى تثبت ده

فحضرتك قولى إيه المطلوب منى عشان أمشى فى إجراءات التبديل

و أنا هتابع على الموقع مع حضرتك كل يوم لحد ما ألاقى ردك بإذن الله
الاول نبيع العربية القديمة وبعدين بناء على المبلغ ال فى ايدنا نحدد هنجيب اية وهنقسط ازاى
بس لى استفسار ممكن اعرف حضرتك من القاهرة ولا منين
للاستفسار السريع
0125485222