قديم 30-05-2009, 02:10 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد سريعاً بعد اذنكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassel مشاهدة المشاركة

السلام عليكم لأحلى اعضاءانا كنت عايز اسأل على العربيه رينو داتشيا موديل 98ايه امكانيات العربيه دى و يا ريت كمان ابرز عيوبها و مشاكلها و ايه متوسط سعرها دلوقتىو ايه رأيكم فى العربيه عامه بجدرأيكم يهمنى و فى انتظاركم
باشا مفيش حاجه اسمها رينو داتشيا
هى يأما داتشيا يأما رينو(فى الموديل اللى انت بتتكلم عنه وغالبا هيكون داتشيا الموديل المقابل للرينو 12)
بالنسبه للعربيه دى هى كويسه جدا وبتستحمل جامد
وقطع غيارها موجوده ومتوفره ورخيصه
عيبها الوحيد انها يمكن شكلها قديم
ومفتكرش انها ليها عيوب معينه مشهوره بيها(على حد علمى وخبرتى القليله)
متوسط اسعارها ده بيتحدد على اساس حاجات كتير (فابريكه ولا راشه-عامله كام كم-فيها اوبشن ولا فاضيه)حاجات كتير بتحدد متوسط سعرها انما اللى حالتها تعبانه وموديل 95 كانت عامله 17
ودى واحده كانت معروضه للبيع قدامى بس لكن انا مش عارف احددلك سعر لانها طبعا متغيره وحسب حاله السوق والحاجات اللى قلتلك عليها
وارجو انى اكون قدرت افيدك فى اى حاجه ولو فيه اى استفسارات محدده انا موجود بأذن الله
اخوك بوب الجامد

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس