قديم 26-07-2015, 11:44 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربة سيئة مع وكيل سايبا : ناشيونال موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engineer05 مشاهدة المشاركة

ربنا يكرمك يا بشمهندس وائل ... أنا نيتي حتى الآن إني أغير الموتور خالص عشان أستريح من وجع القلب والدماغ دة ... دة بالنسبة للعربية, أما بالنسبة للتوكيل فهعمل شكوى في حماية المستهلك إن شاء الله
الحقيقة أنا أخدت الصدمة كلها مرة واحدة ... أنا كنت فاكر إنهم بيشوفوا شغلهم وبيعملوا اللي عليهم لغاية آخر واقعة دي فسرت حاجات ومواقف كتير كنت بقول إني متحامل عليهم فيها
هحاول إن شاء الله أحدث الموضوع بأي جديد إن شاء الله
مع وافر إحترامى وتقديرى ومشاركتى لحضرتك فى همك ومصابك وإحساسى بكل كلمه وكل لحظه عدت على حضرتك من يناير وحتى الآن .. بس أنا أعتقد إن جهاز حماية المستهلك مش مفيد فى مصر ولما المواطن بيلجأ له بيبقى كأنه خبط رأسه فى أتخن حائط . لأنهم بيضعوا العراقيل ويحطوا شروط وعوائق وطلبات تعجيزيه لغاية ما يخلوك تيأس وتصرف نظر عن شكواك .
وفى حالة حضرتك انت مش معاك ما يثبت كلامك من رفضهم إستلام السياره . دا نمره 1 . ونمره 2 إن عنصر الوقت اللى عدى على السياره كل المده دى مش فى صالحك لأنه من الممكن ان تكون المشكله حدثت نتيجة إستخدام السياره كل هذه المده . أو حد إشتغل فى السياره بره التوكيل وهو اللى خربها . يعنى قصدى ان حججهم كتير وتضييع وقت وحرقة دم على الفاضى . الله يكون فى عونك و ( إبتسم .. أنت فى مصر )

Saif El Deen