قديم 11-06-2012, 03:17 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارات المعاقين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ozi osama مشاهدة المشاركة

شكرا لرد حضرتك جدا جدا

بس هو حتي لو معايا واسطة مينفعش نختصر موضوع الـ 100 يوم دول ؟؟ لحسن كدة يعتبر كتير لاني في ثانوية عامة و كنت هعملها في الاجازة دي و هي شهرين بس

و بالنسبة للراجل اللي قالي اتعلم سواقة و طلع رخصة و انا هكملك الباقي دا مش ممكن يقدر يختصرلي ال100 يوم ؟؟ هو شغال في بورسعبد في سيارات المعاقين

يعني اقصد اية مدي صلاحياتو ان هو يقصرلي المدة
اتمني تكون فهمتني

هو الإختصار ممكن فى حكاية الكومسيون يعنى لو ليه معرفة هناك هيطلع القرار بدرى شوية ولكن الحكاية أيام مش يعنى شهور. أنت تمشى فى الإجراءات من اليوم وحكاية إختيار العربية وتخليص الورق وكدة ممكن حد يخلص لك الورق. وتذكر أن عندك سنة تختار فيها العربية فبرحتك. أنت حتى ممكن تختار العربية وتحجزها وتدفع مقدم لحد ما الورق يخلص فى الكومسيون وتستلمها من الجمارك بمجرد ما الورق يوصل. كدة بتوفر وقت البحث عن سيارة جيدة...

هو فى سؤال مفروض أسأله لحضرتك. الراجل بيقول لك طلع رخصة وأتعلم السواقة رغم أن حضرتك مفروض يعنى انك مش تقدر تقود عربيات عادية بسبب وجود الإعاقة. حتى لو رحت تطلع الرخصة لازم تكون بتقود عربيتك المجهزة لانك بتقدم على عربية مجهزة لان العربيات العادية مش تقدر تقودها...